zondag 20 november 2011

Feest!

Vandaag is het feest; de jongste is 7 jaar geworden!
Na een hoop ijverige uurtjes heeft hij morgen wel een hele leuke traktatie voor de kinderen in groep 3.
Ze krijgen allemaal een boekenlegger van vilt met een heerlijke koek erbij.
Toen de oudste 2 jaar geleden ook in groep 3 zat, heb ik voor zijn klasje ook deze boekenleggers gemaakt.
En het leuke is; sommige kinderen gebruiken deze nog steeds. Dat is wel erg leuk!
Alleen nu moest ik voor 30 kinderen wat maken en toen voor 18....
Toch even mijn kleine grote man op de foto gezet.

Ja, er zit ook nog een kaartje aan voor de kinderen met een spreukje erop":

Kabouter, kabouter,
vertel mij eens even, 
op welke bladzijde 
ben ik gebleven?


En hij heeft een door mij zelf verzonnen broche op met een 7.
Hij heeft zelf zijn taart versierd.


Groetjes van Miriam

4 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een leuke boekenlegger, ik zou bijna jaloers worden om het in mijn boek te kunnen leggen.
    Ik hoop dat je een fijne verjaardag gehad hebt.

    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je grote zoon en wat een leuke tractaties heb je gemaakt !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de verjaardag van je jongste. Wat gaat de tijd snel he? Leuk je boekenleggers. Wel een werkje maar het resultaat is erg leuk.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Wat een leuke traktaties, erg origineel. Leuk dat sommige leerlingen de boekenleggers nog steeds gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen