zondag 4 maart 2012

Kippenhangertje van Jit Design

Buiten is het grijs en nat, maar met mijn hoofd zit ik al een beetje in de lente. Ik verlang al naar de eerste lentedag met een zonnetje en een aangename temperatuur. Nog even geduld, misschien over enkele weken dat er weer eens een dagje met veel zon is en dan is het ineens genieten. Dan lopen de planten in de tuin weer uit en zien we weer fris groen in de tuin.
De afgelopen week waren we vrij, heerlijk!
Ik heb dan ook mijn tijd besteed aan ons huisje en vanmiddag heb ik de kippenhangertjes van Jit Design gemaakt.
Ik ben altijd dol op de rood/roze/wit kleurstelling in het voorjaar. Eerder heb ik al de gietertjes en het kipje met ei en hart gemaakt. Dit past erg leuk samen.
Zie hier het resultaat:



Hier het ei en het hart:
En het eigenwijze kipje:
En dan nog de twee leuke gietertjes:

Alvast een mooie week iedereen!
Lieve groet,
Miriam

2 opmerkingen:

  1. Ik kijk ook al uit naar de lente, mooie kleurtjes deze vrolijke kippen!
    Liefs, Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn de pakketjes van Jit Design. Het past zo mooi bij elkaar.Heerlijk om ze zo bij elkaar te zien.
    Groetjes en jij ook een fijne week. Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen