vrijdag 29 juni 2012

Lieve labels....

Met mijn verjaardag ben ik weer enorm verwend met mooie en leuke dingen.
(dit keer geen viltpakketjes.....maar dat is ook omdat ik bijna een winkeltje kan beginnen als je zou zien wat ik nog aan pakketjes heb liggen....)
Maar ik wilde toch even wat foto's laten zien van lieve hartjes en labels die  ik gekregen heb van collega/vriendin die dit zo mooi maakt.
Ze heeft ook een leuke weblog; Kapstok en co.
Geweldig hoe ze met hout zulke mooie decoraties maakt!
Dus kijk ook even op haar mooie blog!
 Laveldelzakje met een mooie houten label.

 Dit hart past mooi aan ons wijnrek...
 Mooi hart in een krans....

 Een mand met handdoeken en een mooi hart...




Ik ga vanavond weer verder met festonneren....aan wat???? Dat is nog even de vraag.....
Gezellig weekend!
Liefs, Miriam

1 opmerking:

  1. Wat een mooie dingen, heb even snel op haar blog rond gekeken, knap hoor dat ze zulke leuke dingen kan maken. En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen