donderdag 22 december 2011

Ik heb een aantal kerstkaarten gemaakt met een engel van merinowol.
En zo heb ik ze gemaakt:
 Klein plukje merinowol met een knoopje in het midden.
 Stukje pijpenrager met wol wikkelen
Knoop over het midden van de pijpenrager en de twee plukken wol aan de voor-en achterkant van de pijpenrager laten hangen.
Dan over de 'schouders' plukjes lichtgeel vouwen en een beetje vastprikken met een viltnaald.
 Twee dunne plukjes wol in een lus vouwen en die de vleugels laten vormen.


 Deze zet je aan de achterkant vast met de viltnaald en een dun plukje wol om het middeltje knopen.

En de engeltjes zijn klaar!

Ik heb ze vervolgens op een kaart gebonden waar ik oude bladmuziek heb geplakt.
Zo ik het eindresultaat!
Groetjes, Miriam

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaarten! Passen ze zo nog in een envelop?
    Fijne feestdagen!
    Liefs,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen