dinsdag 27 december 2011

Sneeuwstorm!

Buiten is het absoluut nog niet koud....maar hier binnen hebben we sneeuwstorm!
De sneeuwstorm van Pop en Plank.
Een erg mooi pakketje met veel mooie wol die eerst gevilt moet worden om de kleding van het jongetje en meisje te maken.
Ook zit er prachtige stof in voor het rokje en het truitje.
Ze hebben mooie sneeuwkristallen in hun handen.

Ik heb ze gefotografeerd op mijn bankje in de voortuin. Deze is omgetoverd tot één groot winterstuk met dennengroen en sneeuw met lantaarntjes.



 In mijn krans op de voordeur staan ze ook wel gezellig!



't Is afwachten wanneer de winter binnentreedt in Nederland!

Mooie dag en groetjes,
Miriam

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige popjes.
    Leuk zo in die krans.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze popjes van Pop en Plank zijn prachtig, jij hebt ze ook mooi gemaakt. Zelf kan ik niet goed natvilten, dat vind ik erg jammer maar wie weet oooit dat het met lukt.De winter mag van mij wel een keer beginnen.
    Groetjes rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miriam,

    Ging even wat mis met de computer, weet nu niet of de reactie opgeslagen is of dat ie helemaal niet geplaatst is. Sorry. Daarom dus even opnieuw :-))

    ik ben helemaal weg van Sneeuwstorm. Prachtig stel is het!! Mooie foto's ook!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen